Sunday, September 5, 2010

Implode

Been listening to a korean song recently. It's a nice song with soft rhythm. Sang by BoA. Somehow feel kinda mingled whenever listening to this song.




Found the translation of the lyric from Korean to Chinese.

::BoA - IMPLODE::


那些无法倒回的时光
那些破碎的感情
即使紧紧抓牢也还是从指缝间流走


因为不知不觉流过的眼泪
我的视线总是在那里寻找徘徊


不要我离开
这样的一句话为什么那时那么难以言说


停留在我身边
这样的一句话为什么那时那么难以言说呢


毫无留恋
那些我上了锁
瓦解后又剩下的记忆即使我努力遗忘
还是没用


残忍地
那些我一定要抓住的思念
即使是停留即使是恢复都无法做到


不要我离开
这样的一句话为什么那时那么难以言说呢


所谓再见的话
那些老套的话
那样的话有很多
埋藏起无数的欢笑与泪水
像谎言一样我是否能当做什么事都没有生活吗


It's so damn hurt
不要我离开
for me don't let you go
这样的一句话
no I can't let you go
为什么那时那么难以言说


It's so damn hurt
停留在我身边
for me don't let you go
这样的一句话
no I can't let you go
为什么那时那么难以言说呢


那样送你离开
经常回想起来的我
即使紧紧抓牢也还是从指缝间流走


还是原来那样子的我
在等待
在那个空旷的连问候都没有的地方

1 comment:

Drake said...

finally ms green got a new post on her blog

hmm..nice guitar sound hahaha nice song too